21.58

Idag började jag halv 12 ;) Det var gött, fast efter 5 min på religionen så längtade jag till höstlovet! Shit hur ska jag överleva religionen? Både kurs A och B ?! Aja, får väl kämpa! :p

Me toodaaay!! :)

Idag startade vi med träning och allt igen. Hade först info i skyttehallen sen fys på rotnäset sedan frivilligt skytte. Jag åkte ut till 50 m banan. Jag och Louise orkade inte vänta på alla så vi gick hem därifrån, även att jag hade förbaskat ont i skallen, det har jag fortfarande men..

Mer spännande än så har det inte hänt i mitt liv idag.

Jag ser väldigt dåligt just nu även, men mer om det imorrn ;)
Jag vill även ha fredag typ nu! :D

Och ingen som vill ge mig en bil? (a) :D

nej nu börjar det bara bli en massa babbel.
God natt! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Sv ; Hmm, jag tror det var du som skulle se först ? :o

Eller har jag fel ? :)

2009-08-25 @ 22:28:38
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0