19.41

Har ingen aning om vad jag ska skriva här men känner ändå att jag måste skriva? :p

Imorse var det grymt segt att ta sig upp ur sängen, shit! Första gången jag vaknade valde jag mellan att gå på toa eller sova. Sova. Nästa gång telefon ringde valde jag mellan äta eller sova. Sova. 3e gången klockan ringde valde jag mellan skola eller sova, det blev skola! :) Fast det var nog ingenting som fastnade på lektionerna för jag var så sjukt trött. (och hungrig och pissnödig)

Det var frivilligt skytte iaf det var skönt det betydde att jag och louise åkte ner och hämtade hennes skyttegrejer sen la jag mig i hennes säng och dog ett tag! Skönt.

Sen kom Serena och beccis och var liite lata? ;) Så vi skjutsade hem dom och tittade när dom började måla lite i köket, det blir nog fint :)

Sen åkte jag och Louise tillbaka till sörgård och lastade in grejerna i bilen och körde ner till bussstation, byebye Louise ses om en vecka! <3 Hon ska till Norge och skjuta Nordiska mästerskap i 6.5 , Lycka till!

Nu sitter jag här och väntar på kvällsfika sen ska jag sova!!
För konstigt nog har jag sovmorgon till halv 12 men ska upp typ kvart över 6.. :)

Ciao.
saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0