16.14

Idag gick jag min första fulla skoldag, kändes jobbigt att kliva upp tidigt men det gick bra ändå ;) Soft med 3 lektioner men mindre soft att jag börjar morgonen med historia och religion.. Aja vi avslutar dagen med något roligare, Psykologi! :)

Någon som ser något annorlunda? :)
Lägger in en bild med svaret senare! ;)

Vi hade även håltimme på lite mer än 2 timmar idag, kul! Jag och Serena följde med Emma på en raggarrunda med bilen på byn ;) hehe. Grymt! :p

Sista lektionen var som sagt psykologi, känns som att det kommer bli grymt kul! :)
Det bästa är också att jag läser kursen med Louise!! :) Så nu är vi lixom en trio!! Höhö! ;D

Just det, vad gjorde vi på religionen idag? 
Jo vi diskuterade detta! 
Haha jag och min grupp fick dom bästa diskussions frågorn! ;)

Ikväll blire att åka ut till banan och skjuta igen, haha den där förbaskade allsvenskan. Usch vad trött jag är på den nu! :p Imorrn tror jag nästan inte att vi har några lektioner.. Vi börjar med info om projektarbete hela förmiddagen sen på eftermiddagen har vi fotografering.. Får väl se hur det blir! :)

ciao!

Kommentarer
Postat av: emelie

Sv ; jag du var först :p

2009-08-26 @ 17:03:51
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell
Postat av: jossan

bruna linser.

2009-08-26 @ 20:59:37
URL: http://glaajossan.blogg.se/
Postat av: joss

haha, roliga religionsfrågor :D

2009-08-26 @ 21:23:36
URL: http://dontpaniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0