12.38

Somnar runt 04.00, vaknar av ett jävla springande i korridoren vid 8 ! Kul, skönt att folk visar hänsyn, det ska jag komma ihåg nästa gång jag kommer hem mitt i natten!! Jag är en ond människa faktiskt! :D haha.

Så har ätit lite frukost och kikat film för jag har ju inte riktigt vaknat än, ska nog ta mig in i duschen snart så kanske jag blir lite piggare! :) Resten av dagen ska jag nog bara ta det lugnt och vila upp mig för morgondagen, dagen då allt börjar igen.

Ikväll kommer Louise! :)
<3 

Hittade en ny artist, Melissa horn. Vill ni höra fin musik så sök på musik från henne! :)

Nej nu avslutar vi.
ciao.
tänker på dig.


Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Melissa Horn. Henne ska jag kolla upp. Tack för tipset! Ha en mysig dag!

2009-08-23 @ 13:29:44
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0