Tisdag

usch vad det är svårt att komma på rubriker! :p

Jag gick upp klockan 7 imorse och duschade, jag är förvånad över mig själv! Sen har jag ju varit i skolan och inte gjort allt för mycket som vanligt.. sen ett lite info på skyttet, ut och springa, mat, träning..

Nu är jag här.. Ska skriva en uppsats till svenskan som ska vara inlämnad innan 00.00 idag.. ska nog sätta fart med den, snart! 

Möte klockan 21.00 med rektorn här på sörgård.. Kommer bara vara sur när jag går därifrån sen.. Men seriöst!! hur jävla kul skulle ni tycka att ha en skolklass hemma i erat kök varje dag?? Kul när du är sjuk och ska gå och lägga dig i soffan.. om du inte vill skämmas ihjäl för dina skolkamrater måste du klä på dig vettiga kläder! nej men vi är tydligen bara töntiga som protesterar mot ett sådant bra förslag.. vi kommer ju faktiskt få godare mat någon gång i månaden!! men värst av allt är att det kommer bli kvällsrestaurang med alkohol försäljning!! En viktig regel på sörgård är ingen alkohol!! helt fuck up! Helt onödigt skrivande men var tvungen att få ur mig lite!

plugg!
ciao.

Min hjärna och hjärta samarbetar inte igen... detta har hänt förut! Men vad ska jag göra? jag vet inte vad jag vill!!! varför tvekar jag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0