Tillbaka..

Igår kväll hade jag så ont i huvudet så jag gick och la mig med kläder  på för jag orkade inget annat :p Men som tur var eller något så ringde det klockan 4 och då vaknade jag men jag orkade inte svara :p men jag bestämde mig iaf för att ta av mig kläderna då..

Skönt att veta att människan är tillbaka, nu känns allt som vanligt igen. Haha! fast jag ska inte vara en idiot och göra något dumt denna gång!

Mamma hade värsta nyheten imorse när jag vaknad xD hahaha. Rätt åt er!!! :p jag Älskar polisen!! puss på er! :D

ska få på mig lite kläder, min planering har blivit lite ändrad idag.. Ska åka till marieberg om en timme med syster och dom :) Men jag hoppas jag får köra dit! :) Sen måste jag hem och se hockey och plugga stenhårt!! :p

Inte lika varmt och soligt idag :(
men det är iaf inte en meter snö! :D

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0