Sverige

Nu var man hemma igen efter en otroligt trevlig helg i Norge! :)



Vi hade fint väder och väldigt trevligt tycker jag. Skyttet för min del gick inge vidare.

Ganska skönt att vara i ström igen fast ändå inte eller ja jag vet inte :p Direkt när vi kom hit så gick jag och louise och simma det var gött men jag var laaaat! :) men vi var effektiva :D

Nu tittar jag och louise på film.. eller ja jag sitter mest vid datorn osociala jag!!

Förstå vad jag längtar till valborg. Jag känner på mig att det kommer bli en grym kväll med mina bästa! :D <3

Jag måster även berätta att jag är nå fruktansvärt glad just nu, det är så skönt när saker och ting blir som man vill! :)

hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0