Snälla

Gör denna dag till en bra dag!! :D

Upp och hoppa, jag är nästan pigg :p Ska få på mig lite kläder och kanske baka lite :p ska få lite fika besök! ;) Det blir nog trevligt, har inte träffat människan sen somras! :)

Sen hoppas jag få skjuts av han till vägverket, det är min plan! ;)
Fast först måste han sluta skolan och komma hit.

Idag ska jag nog vara duktig och städa huset! :) eller lägenheten :p Mamma är i göteborg och jobbar.. skulle ju följt med egentligen men men :p Så tänkte göra lite fint här hemma tills hon kommer hem sån snäll dotter jag nu är! :D Och om jag är glad senare idag kommer det bli lätt att städa! ;)

Håll tummarna för mig klockan 1 nu!!! :D

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0