Snacka om lycka!

Haha, klockan är snart 9.. Det är lov och jag ska egentligen inte göra någe speciellt idag.. Det vill säga att jag hade inte ens ställt klockan men ändå är jag vaken nu!! Fast jag vakna vid 8 först och kolla på klockan men bestämde mig väldigt fort för att försöka somna om :p det lyckades!!

Enda tills hem telefom ringde.. Våran hem telefon ringer väldigt sällan kan jag berätta, både jag och mamma lever med våra mobiler:p Så jag låg först och funderade på vad det var som lät sen bestämde jag mig för att inte gå upp och svara.. Men när det sluta ringa på hemtelefon började min mobil ringa.. aha det är verkligen någon som vill mig något.. Det var vägverket! :D Först hade hon en dålig nyhet, att den jag skulle köra upp med imorrn i Linde var sjuk.. så då diskuterade vi om karlstad och hon boka tiden där som jag hade tänkt igår från början.. men viiiiips fanns det en ledig tid imorrn i örebro!!! Det blir ju det bästa!!! :D

Dagen startade bra, ska kanske gå och köpa mig en lott! ;)

Nu ska jag nog lägga mig och se en film.
god morgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0