och nu då?

Vaknade klockan 7 idag och kunde inte somna om för någon idiot spelade musik på sörgård! Men fast jag var vaken så tidigt så kom jag lite sent till skolan när jag började 9.30 :p

Gjorde samhälle prov sen fick vi sluta det vill säga för min del typ 1 timme tidigare än vanligt.. Hittade Marcus och dennis i korridoren iaf så satt och babbla med dom! :) Sen äntligen efter en evighet kom serena och dem andra ekonomerna så vi gick och åt! :)

Sen följde vi med beccis ner på el.. Första gången jag var där :p Det var spännande! och johan skulle ta kaffe i kaffemaskin då gick strömmen xD haha det var kul. Sen började både el och industri så då blev det tomt och vi gick upp tll skolan igen.

Jag drunknar i skolarbete snart!
Jag måste verkligen plugga ikapp nu.. Sen kanske jag ska vara ledig hela Juni... Så måste nog plugga på! Får se hur det blir med det. Idag ska jag iaf gå på mattestugan sen ska jag nog hem och göra svenskan och engelskan..



Jag tycker inte om när mitt horoskop stämmer läskigt bra! Jag vet vad jag vill nu iaf .. tror jag. Bara kvällarna som är värst. Och man lever bara en gång.. Men jag vill inte såra någon, det kanske jag har gjort? Men jag är van att göra misstag så jag får väl fortsätta med det.. Får väl se helt enkelt vad som händer och sker. jag lever livet! :)

Nu ska jag vara duktigt.
Geografi.
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0