Måndag

Vaken efter en jobbig natt.. När jag väl kunde somna drömde jag ju bara massa skit så det kändes bättre att vara vaken!

Nu ska jag snart cykla iväg till pappa, det är iaf finare väder ute idag än vad jag trodde det skulle bli :) Kommer nog vara där ett tag sen cykla hem igen.. Ikväll kommer nog mamma hem om hon inte kommer imorrn bitti, det märks väl..

Imorrn ska jag ialla fall leka med emelie! :)<3 Ska bli skönt att få prata med någon på riktigt och inte bara över sms och msn..


Det är inte mig det är fel på.. Men ändå är det mitt fel?
Det är lika bra att det blev som det blev för jag fick ju ändå inte åka hem till min familj!
Synd bara att du inte orkade kämpa!
Jag kämpar alltid för det jag vill!
Du sa själv att man ska kämpa för det man brinner för.. Då kan jag inte vara stor i dina ögon!

Kärlek börjar med ett leende
växer med kyssar
och slutar med tårar
</3

Kommentarer
Postat av: DIANA

Ha en underbar dag!

2009-04-13 @ 10:11:48
URL: http://propyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0