Måndag

Underbara jävla dag, har ni känt någon gång att allt är så underbart så att ni inte kan sluta le? Fast det regnar ute så springer jag runt som ett jävla glaa barn! Det är sådan jäkla skön känsla!! <3

Gick i skolan till halv 11 för vi hade ingen engelska. Flummade runt med serena ett tag sen gick vi hem till henne och kollade om det gick att grilla där och det gjorde det så nu vet vi det :p Sen tvingade jag tillbaka henne till skolan igen för jag skulle ändå vänta på att louise skulle sluta.. Sa jag att det spöregna idag? aja vi var blöta och fina när vi kom tillbaka till skolan igen ;) Sen fick vi skjuts av två industriare till dollar och köpte grillkol :) så nu är allt sånt där fixat! :) Sen flumma vi runt ett tag till tills louise sluta :)

Gick ner på skyttet och rengjorde mitt korthållsgevär xD orkade inge mer så.. Nu är det snart mat sen ska jag och serena följa med louise till flatbacke och fixa lite körtider sen ska vi fixa lite annat smått och gott på byn! :)

Sen SKA jag plugga!! Jag MÅSTE verkligen! jag vill inte..

FÖRLÅT.
Inte mitt fel... EGENTLIGEN! :)

pusshej
jag tror jag gillar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0