Kiosken

Varit och "jobbat" på kiosken idag med gunnar! :) haha. 

Bästa konversationen ;)
Gunnar: Det har varit ovanligt lite folk här idag..
Jag: Ja men det är ju för att jag är här och skrämmer bort dom.. hehe ;)
Gunnar: (helt allvarligt) Ja det är faktiskt sant..
Jag: Va? :o
Gunnar: haha ja det var en kille i 20 års åldern som brukar köpa en viss tidning (porr) här ibland, han stog där borta vid tidningarna sen såg han dig då gick han ut igen :p
Jag: HAHA.

han skämdes nog! xD

Övningskört idag såklart.. Tänkte se hur det skulle bli imorrn så jag startade på vägverket.. yes jag blir nog underkänd innan jag kommer ut från parkeringen! xD haha.

Nej jag ska vara postiv! :D

Imorrn ska jag träffa emelie!! :) <3
pusshej.

Kommentarer
Postat av: Serena

hmm..

Jag vet:O vill du lite av mig? ;)

2009-04-08 @ 20:43:52
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0