Haha..

Vilken dag! idag ska jag nog göra någe stort! ;D

Klockan har precis hunnit blivit 12 och det händer hela tiden nya saker runt omkring mig :p

Fick posten nyss.. Jag var glad för det var 2 brev till mig :D haha.. det första jag öppna var från virginska skolan här i örebro som tyckte jag skulle börja på IV hos dom för dem ser väl inte att jag går i skolan någonstans xD haha kul att dem tänker på mig i alla fall ;) Andra brevet var från min engelska lärare!! xD



Så ja, verkligen skitroliga brev!! xD
just det jag fick ett brev från vägverket också att jag skulle köra upp i östersund men den har jag ju nyss avbokat så :p

Nu ska jag börja göra någe vettigt sen cykla iväg till kiosken! :)
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0