Fredag

Har städat mitt rum idag och kollat lite vad som behöver tvättas innan jag åker till ström igen.. Hittade 2 par jeans som jag ska klippa av till shorts också ;)

Har fixat lite skyttegrejs nu och ska snart åka till Eskilstuna och skjuta! Har inte tränat någe alls så har inte så höga förväntningar! :) hehe.

Ikväll blir det väl bara hemma mys.

Mamma och jag diskuterade vad vi skulle hitta på imorrn, hon kom på att vi kunde fika på svampen.. visst kanon :) Sen kom jag på ännnnnu bättre, vi åker till grythyttan och äter glass! JA :D Jag känner mig så stolt över att ha kommit på en sådan smart idee! Glassen i grythyttan kan man åka mååååånga mil för att äta! <3 LOVE IT!!

Nu ska jag slänga ut luftgeväret från fodralet och i med korthållet istället, kan gå bättre att skjuta då! ;)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0