Efter regn kommer solsken..

Självklart vill jag krama om dig varje gång jag ser dig och önska att allting var som förut.. En sak är säker, jag kommer sakna dig.. Kommer sakna dig en lång tid framöver inom mig! Att träffa någon unik person som du kommer jag aldrig mer att göra! </3

Var med serena på byn förut efter vi hade följt med louise till flatbacke.. vi fördrev tiden lite här och där tills halv 5.. Bland annat på ica vid deras leksaker xD jag och serena har blivit helt knäppa efter våra geografi lektioner, vi kollar alla leksaker vart dem kommer ifrån, de flesta från kina och där vet vi mycket väl hur det går till... En skada för livet. Våra barn kommer bara få leka med spadar för dem var tillverkade i sverige iaf xD

Det får plats 15 cider i glasflaskor i min handväska! anteckna!

Mellan 21-22 har jag spelat innebandy! Kul kul :D Snart är det onsdag igen ;) 

Imorrn har vi engelska nationella.. Jag kommer få IG! jag vill helst lägga mig och gråta nu på engång! Och idag har jag inte pluggat nå alls!! liiite besviken på mig själv! IMORRN SKA JAG PLUGGA!!

Nu ska jag fortsätta städa undan lite här och tvätta, sen förhoppningsvis en dusch också :p

Förresten måste jag skruva ihop min säng innan jag går och lägger mig, vågar inte ligga i den nu.. haha :p

hej svejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0