Det blir aldrig som man tänkt sig..

Louise citat! ^^

Misslyckas.. Det är något jag verkligen klarar av.. Jag klarar av det nästan så mycket att jag knappt bryr mig längre.. För vad har jag lyckats med i mina dagar?? Absolut ingenting! 

Det enda jag verkligen har velat och lyckats med det var väl att komma in på skyttegym, men det kan ju vem som helst har jag insett! (inget påhopp)

Jag klarar aldrig av något speciellt!
Inte ens ha ett förhållande..
Snacka om bästa påsken på länge! tjoho!

Jag hatar GOLF! jag ska aldrig mer köra golf! Hade jag kört saab hade jag haft körkort nu!! jävla skitbil! (ja jag skyller på bilen det känns bättre då)

Det enda braiga idag var väl att jag hann träffa Mattias i 15 min :) haha. Fick skjuts av hans gamla bettan! xD

Efter körningen var jag som ett.. vad ska man säga? Ilsket biiiii ? Så gick ur bilen och raka vägen hem.. Kollade inte så noga för jag missade tydligen thompa, ella och hampus! xD men vi hittade varandra sen och jag följde med dom hem och fika och kollade på trasan och banane! ;)

Ska försöka städa lite snart.
hoppas eran bra har varit bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0