Bajs

mogen rubrik i knooow! ;)

Klarade inte körningen men det visste jag ju redan :p men jag var godkänd ända till parkeringen vid svampen tror jag sen gjorde jag nog massa fel :p Men jag fick bara nedslag på att jag körde för fort på 50 väg och att jag inte kollade mig för över järnvägsspåret.. Så det blev ju inte helt katastrof!

Som det ser ut nu kommer jag nog försöka nästa gång i östersund. Om det inte blir någon ledig tid häromkring till nästa vecka..

Jag är helt slut så ska nog sova en timme eller två innan jag cyklar iväg till kiosken..

Är helt omotiverad just nu. Vill ha min älski här! <3

Får se om emelie kommer hit sen, jag har inga pengar att åka till henne för.. Är ensam hemma nu tills jag åker till stockholm imorrn.

God natt eller nå! ;p


Kommentarer
Postat av: Louise

Men jag tycker du är bra ändå!!! de va ju inge mycket dom kuggade dig på! Jag saknar dig, puss på rompan ;)

2009-04-09 @ 11:17:14
URL: http://tankarblirtilltext.blogg.se/
Postat av: Beccis ^^

bättre lycka nästa gång då :)

2009-04-12 @ 17:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0