ännu mer men åhh..

Louise skickade sms och frågade om jag hade fått apu ersättningen. FAN. Jag avslutade ju mitt konto igår.. Så nu måste jag ringa till skolan och hoppas dem inte har betalat ut det än.. Snäll serena var och kolla när sara var på kontoret och det var mellan 1-3 så nu ska jag bara vänta på att klockan blir 1 och hoppas dem inte betalat ut mitt än..

Man vet inte vad vill ha förrän man har förlorat det.. Du och jag. Vi var vänner. Ibland lite mer än vänner. Men vi pratade 24/7 i nästan 1 år och nu beter du dig bara som skit. Jag saknar dig som vän! jag vill veta vad jag gjorde för fel.. Det var skönt att ha en vän här hemma som man kunde träffa varje lov, men det är inte så nu längre..

Tiderna förändras!

ciao.

Kommentarer
Postat av: Serena

jag vet det är lite tråkigt.



har du skaffat silikon? tänkte eftersom att du sa att du har stora bröst xD

2009-04-08 @ 12:56:09
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0