SÖNDAG

Dagen igår blev inte som jag hade trott :)
Planeringen att vara hemma och ta det lugnt sprack ganska tidigt :p
haha.

Det började med att jag och louise åkte lite bil med markus runt i ström. Och det slutade med att
vi hamnade hemma hos honom. Vi var ensamma med 6 killar typ :O ha. Dom
spelade poker och drack och jag och louise låg i soffan och såg film :p
haha och erika blev absolut inte förvånad när hon kom hem och hittade mig i hennes soffa :)
Jag och louise var inte på party humör och vi var väldigt trötta så vi fick skjuts hem vid 12 typ.
Allt är roligare än att sitta på sörgård en lördag kväll så en helt okej kväll ;)



Imorse var det en sån där dag man hade velat vaknat upp hemma. Blivit väckt av mamma som
vill att vi ska hitta på nå. Något sånt där ryck vi brukar få ibland. Åka och köpa glass i grythyttan eller
spela mini golf i linde eller vad som helst.
Vissa dagar behöver det inte hända något men man kan ändå
bli på nå fruktansvärt dåligt humör och allmänt depp.

Det känns som jag förstör eller att jag förvirrar.
Det gör jag i alla fall för mig själv, kanske för er andra med?

varför får jag inte veta något, är det någon som vet nått som jag inte vet? :O

Var ute och gick till ulriksfors och tillbaka förut, det var skönt.
Att rensa tankarna lite och få vara för sig själv.
Men jag blir ju fan inte klokare av att tänka mer.
Känns som allt bara blir värre.

Och du är ju exakt likdan, du har samma nackdelar som han har :/
Suck. Livet förvirrar en verkligen.
Men vad är det jag egentligen vill?
Kanske ska ta reda på det innan allt blir mer fel än vad det redan är...

5 veckor kvar tills jag åker hem igen.
Hoppas på boende i Örebro då :D

Nej nu blire plugga matte, jippi !

Kommentarer
Postat av: Mikael

Nästa gång får ni va me å spela oxå :)

2008-09-21 @ 19:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0