Söndag

Fick komma hem lite tidigare från sundsvall :)
För vi som inte skulle skjuta fält på söndagen fick åka hem lördag kvällen i stället :)
Skyttet igår då gick väl ungefär som förväntat, haha.
Men louise fick 2 silver så grattis på hon :D

Kom iaf till ström vid 23.00 igår, fast kom inte i säng förrän 4 av någon anledning :p
Så idag äre en lat dag sov till 1 typ. Skönt!

Rättegång på torsdag. Hoppas på att allt löser sig sen! :)


Har inte så mkt mer att skriva känns det som.
Känslorna sitter långt inne, kanske för att jag tvingar
mig själv att inte släppa ut dom just nu.
jag orkar inte.

Knepigt folk det finns^^ höhö.

mitt liv ser fortfarande ut så här-> ?

Ska göra något vettigt nu, geografi och trafikkunskaps grejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0