ljusare nu

Ska börja ta tag i mitt liv ordentligt nu, jag känner att jag måste göra det.
Efter att torsdagen och rättegången är över kommer jag se mitt liv på ett
helt annat sätt. Allting kommer kännas lättare när saker och ting har rett
ut sig.
Måste nog börja med att ta tag i mitt rum för det första, kläder EXAKT
överallt helt galet. 'Ska nog in i duschen innan jag börjar.. Sen blire lite plugg
som att skriva klart geografin. Och jag måste plugga på körkorts grejen MYCKET
för jag och dansken har slagit vad om en pizza vem som kommer ha bäst resultat
haha ganska lätt att lista ut att en tjej klarar ett prov bättre än en kille ? ;)

Fick veta idag att jag tydligen tackat jag till en kurs på 50p haha.
5 lektioner och man slipper dom "vanliga" schema lagda lektionerna :)

Medans jag gör det så gör jag det med stil ;)

Hoppas jag inte gör helt fel, känner mig så fruktansvärt elak mot dig.
Jag lever ju bara livet medans jag kan.. även om det kan såra vissa :/
<3

Nu blire duschen! Det behövs, haha.

ja just, jag ska hälsa från serena till alla hon känner :) HEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0