Första inlägget :D

Och första inlägget ska bli lite depp, i och med att jag är det.

Kom på en sak.
Om någon dör, kan man acceptera att man aldrig får träffa människan igen..
Om någon åker på semester i 2 veckor, vet jag att den kommer tillbaka igen om 2 veckor..

Min vardag är inte lik någe av dom där alternativen.. Någe mitt i mellan.
Någon har åkt på semester på obestämd tid och glömt mobilen hemma?
Kanske är det så jag ska se på det.

Fundera och fundera det är nog det enda jag gör om dagarna..

Imorrn blire Junior SM i kungsängen utanför stockholm.
Blir nog skoj.. Slipper ju lilla Strömsund ett tag i alla fall :)

Nej nu ska jag packa det sista, God natt.

Jag tänker på dig </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0