Tisdag

Idag var jag ännu tröttare än vad jag va igår.. Men tog mig till skolan i alla fall :)
Jag tror jag är allmänt trött faktiskt, igår somna jag även hos jolo när jag och jonte var där och såg film. Och direkt när jag kom hem till jonte så somna jag i sängen :o Japp så ikväll blire tidigt i säng det ska bli skönt :)

Tisdagar är seeeega.
Själva skoldagen är ganska okej, sen äre skytte.
Och klockan 5 trafikteori grejs.. så går till skolan
till 19.00 varje tisdag. haha fast nu äre bara en
gång kvar på trafiken ;)

Imorrn slutar jag klockan 12 :)
så klarar mig nog igenom den skoldagen med.

Det är roligt att gå i skolan har jag kommit på, man får ju veta så mycket :)
Till och med saker om sig själv som man inte visste ;D

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu..
jaja, Go kväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0