Söndag

Idag är jag helt slut.. Trött av allt som hänt under dom senaste dagarna, helt omtumlande men bra och skönt att det är som det är nu :D

Har inte haft tid att uppdatera här på ett tag.
Har ju hänt väldigt mycket :)
I torsdags kom jonte hem, var helt skakis förstog inte hur jag
lyckades ta mig ända till tingvalla.. Väl där fick jag träffa min
älsklings pojk för första gången på 7 veckor<3
Mycket gråt och gos det kvällen. Helt underbar kväll men ändå
förjävlig. Men nu har jag och jonatan inga hemligheter för varandra
längre och det känns skönt <3

Fredagen var jag till östersund och träffa serena :) sen festa
vi lite ;) Skoj var det :D
Sen åkte vi till ström på kvällen och jag sov hos jonatan.

Lördagen eller ja igår så gjorde jag typ inge alls på dagen
bara lata mig, tog en promenad och så :) På kvällen
var jag med serena och vi var mestadels på tingvalla och
festa lite :)

Nu har jag nyss kommit hem från älsk.
Ätit lite mat :) Och ska snart ut och gå en promenad, det är skönt :D
Ikväll blire gå hem till jonte<3

Imorrn kommer louise tillbaka :) :)

Jag älskar min jonatan nå otroligt obeskrivligt mycket, ingen kan förstöra det här nu<3

Kommentarer
Postat av: minna

Hemligheter!!!!!!!! det e mkt du inte vet!!!!!! :D

2008-10-05 @ 17:46:31
Postat av: Anonym

Haha, tror du vet allt. Pff.

2008-10-06 @ 08:58:22
Postat av: Anonym

Har du två killar? En som heter Jonatan och en som heter Jonte? :O

2008-10-06 @ 09:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0