snart

Om 3 dagar är jag hemma! Skönt må jag säg!!
Har inte varit hemma på 10 veckor nu.
Det är inte lätt att ligga på topp ;) haha.

Och idag hade jag sista körkortsteori lektionern!!! HAPPY!
dom lektiornerna var riktigt sega!

Måste påpeka en sak. Till dig anonyma, jag ljög lite i mitt förra inlägg.. jag har inte kommit över jonatan än, det kommer nog att ta lite tid! men ibland känns det bra att skriva det så att man nästan tror på det själv!

Usch jag är fortfarande så fruktansvärt arg på mig själv! hur kunde jag svika människan som betyder mest för mig på denna jord? :/ FÖRLÅT FÖRLÅT!

Denna dag har varit fartfylld.. Skola (seg) sen skytte (försökte koncentrera mig så gott det gick med huvudvärk och irriterad som jag va) slängde i mig några hårda mackor sen ner till idrottshuset för fys test ( gick inte alls bra, min kropp känns seg och hängig) sen upp till sörgård få i sig lite mat sen till skolan för teorin... Nu hoppas jag på en lugn kväll ska försöka komma in i duschen också...



Glömt att skriva att i fredags fick vi se en film i skolan om don't drink and drive. Den var hemsk :/ tårarna bara rann när man fick höra allas historier om folk som dött och skadas av onyktra förare... Jag ska ALDRIG åka med någon som är onykter och om jag kan ska jag även hindra den som försöker sätta sig i bilen onykter.. jag vet att en människas liv kan förändras FORT! endast på några sekunder...

Kommentarer
Postat av: SARA SOLVIK:)

Alla tycker och tänker så himla olika om vad smal är.. benig, smal, normal?!

vad är smal för dig?

Förklara gärna det i min blogg

2008-10-22 @ 11:04:42
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Benget

2008-10-22 @ 23:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0