sista dagen

sista dagen i strömsund idag :D
Och jag har nyss bestämt mig för att åka bussen som går 04.50 istället för 05.50.. På så sätt kommer jag härifrån fortare men får vänta på tåget en timme längre bara. Men dessutom får jag ju sällskap på bussen ^^)

Dagen har gått väldigt fort, klockan är redan 5 och jag har massvis att göra.
Har inte ens börjat packat än, sen måste jag gå och hämta alla skyttegrejer.. Och städa fint på rummet och duscha mm.

Har ni tråkigt imorrn till klockan 3 så finns jag på mobilen :D kommer nog inte ha så mycket annat för mig :p

Jag funderar på en sak väldigt ofta.. Att det är så många som klagar på att dom är tjocka och vill gå ner i vikt, det finns många olika metoder och tidningar skriver ofta om det.. Men tex som jag då? Jag är för smal, jag VILL blir tjockare.. Bara för att man är smal så är man ju inte nöjd över hur man ser ut! Och det är aldrig någon tidning som skriver, "nya sätter att gå upp i vikt"

12 timmar kvar.. Snart hemma<3

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0