Onsdag

haha snart är veckan slut :D

och låt er tro att jag är helt störd för det är ju faktiskt sant, har precis kommit hem från skolan och satte på en film. Gissa vad jag ser på ? teletubbies xD Barnsligt roligt. Men jag fick faktiskt en gratis film då måste jag ju se den :D

I skolan lär man sig inte matematik och inte engelska och inte kemi...
Skitsnack, Japp det är det man lär sig! Idag har jag fått veta att jag tydligen hatar
vissa personer. och vissa hatar ju mig så det jämnar tydligen ut sig ! :D haha
spännande värld vi lever i :) Men bara roligt!

haha nu måste jag skratta lite åt mig själv, teletubbies är grymma ju xD

Får nog sitta här och finilura till halv 4 för då blire fotboll :D
det är skoj!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Annie

jag saknar när vi käka på Mc Donalds och skrev till Göran Persson ;D

2008-10-15 @ 17:30:20
URL: http://anniewilhelmsson.blogg.se/
Postat av: fynda kläder

Fynda billiga kläder i min blogg! :)

2008-10-15 @ 17:46:03
URL: http://fyndaklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0