Onsdag

Vaknade med älsklingen bredvid mig imorse, så jobbigt att ta sig upp då men var ju tvungen.
Var ju till och med i skolan före serena ;) haha

Skoldagen gick snabbt iaf, sluta vid 11 :D
Gick hem till älsk igen då, den latisen hade
inte gått upp än.. haha
Vi gick sen till polisen och hämta hans mobil,
så nu kan ni alla som vill få tag på han igen :)

Vid halv 4 hade jag fys som vanligt med skyttet,
idag blev det brännboll, jag var i alla fall den bäste
synd att ingen håller med mig bara xD haha.
Nu blire duschen sen ner på skytteträning 2 timmar. GÖTT.

Sen blire plugga samhälle, ute i sista stund jaja.
Förhoppningsvis ska älsk sova hemma så då ska jag sova där :)

hejsvejs! :D

Kommentarer
Postat av: minna

först bryr du dej sen bryr du dej inte, hur ska du ha d?????!!!!!

sitt och försök intala dig själv att jonte älska dej när du själv vet att d inte e så!!!!!! annars hade ingen av er varit otrogen från en början...........

2008-10-09 @ 12:39:12
Postat av: Anonym

Åh, du är så älskad äckel rebecha..... noooot! ;)

2008-10-09 @ 12:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0