Måndag

Dagen kan beskrivas med ett ord; TRÖTT !

så kände jag när jag vakna imorse, så stängde av väckarklockan och sov till 10 istället mycket skönare än att gå i skolan. Känns lite jobbigt men ska försöka sköta skolan snart.. Jag måste verkligen det! usch.

Kom nyss hem från jonatan han lagade mat åt oss så duktig så ;)
fast jag fick ta disken istället. men men :p haha
Va och kolla på simons fina ny bil med :)

Nu ska jag nog in i duschen och som vanligt måste jag nog även städa lite här på rummet!

Kommentarer
Postat av: random läsare

ja fö de e ju så VÄLDIGT jobbit att gå till skolan! man e bara där nåra timmar per dag! fjantit att skita i skolan!

2008-10-13 @ 20:46:15
Postat av: En

Men orka lägga ner tid att skriva en massa taskiga kommentarer, det är däremot väldigt fjantigt!

2008-10-13 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0