fel fel fel

Om ni vill se månen falla ner, håll koll nu det är nära!
Usch vissa människor blir bara värre och värre...
Vad är det som håller på att hända?
Jag hänger lixom inte med.

p-a är på sörgård igen :D GÖTT.
han började med att komma in på mitt rum och berätta en otrolig rolig grej så jag och louise höll på att dö av skratt xD sen kom det värre saker så man nästan börja grina :s haha! usch säger jag bara!

8+24.. japp 32 timmar kvar tills jag åker hem. Och lämnar lilla hålan strömsund! :D

Fick våra nya skyttegyms overaller idag, så ni i skolan får väl se dom flesta i likadana kläder imorrn xD fast jag ska nog inte ha på mig det... kanske byxorna :p

nu blire sängen och plugg!
god natt

Kommentarer
Postat av: annie

hahaha! Dina utvisningsminuter kommer jag nog aldrig upp i ;D

2008-10-23 @ 12:48:47
URL: http://anniewilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0