tröttis

Kunde inte blogga nå igår i och med att internet inte funka på sörgård!
Igår kväll var jag med mina älsklingar hemma hos serena och skulle plugga.. Det gick väl sådär kan jag väl säga, vi började med att gå till konsum och köpa, glögg,godis,popcorn,russin,mjölk och kladdkaka.. Ja ni kan väl gissa hur mycket vi tryckte i oss xD Vi mådde inte allt för bra efter ett tag.. Men jävligt kul hade vi, skrattade typ konstant och något flumm vi höll på med! Underbar härlig mys kväll <3



Imorse var jag nå fruktansvärt trött!
I skolan hade jag 3 lektioner idag, 2 redovisningar.. Fick även ig på mitt kemi prov :/ höhö jaja det tar jag ikapp sen :)
efter jag slutat, runt 12. så jag jag till optikern och sen hem och sov till 3. Det var riktigt skönt ville knappr gå upp sen.. Och nyss har jag varit och spelat hockey bockey, ska nog in i duschen nu!

Skytteträning om 1 timme.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0