tänk om allt vore annorlunda

Kvällen igår väckte känslor, tankar och massa funderingar. Den enda frågan jag kan ställa till mig själv är varför varför varför? och mitt svar är jag vet inte.

Ibland får jag den här känslan att fy fan vad skönt det skulle vara att flytta hem, jag känner att jag har möjligheter där. Just nu är jag så långt ifrån min familj och mina vänner som jag sakta börjar förlora... allting känns så fruktansvärt långt ifrån, så svårt att nå!

mm, just i denna stund jag skriver börjar alicia keys - no one spelas från mina högtalare. Så fort jag hör den låten blir det som en knut i magen och ögonen börjar bli vattenfyllda. Det fanns en vän, mina 6 första år i livet tillbringade jag med henne, gjorde hus till myrerna och busringde.... Vi pratade inte på väldigt länge vi gled ifrån varandra när vi flytta till olika håll i Sverige. Men vi tog upp kontakten igen, började prata minnen om allt vi gjorde när vi var små. Pratade om hur vi hade det nu.. endast några veckor senare får jag höra det värsta någon har sakt till mig; andrea är död.. allt brast. jag kan inte glömma jag kommer aldrig glömma min vackra vän!  :/ På begravningen spelades alicas keys - no one under tiden då vi fick gå fram till kistan och ta farväl.... <3

just nu heter jag, jag vet inte. på msn.
fick nyss frågan vad är det du inte vet?
mina känslor är nog det rätta svaret..
jag vet faktiskt inte alls vad jag vill, det känns inte som att jag kan ta mina beslut själv.. jag är rädd att allt ska bli fel, jag är ju duktig på det. Allting skulle varit lättare om jag bodde på 1 ställe och hade 1 liv !


nu blire mat till min hungriga mage! :)

och louise kommer inte förrens på tisdag.. men serena kommer ikväll :D

Kommentarer
Postat av: good morning terrorism

usch vad hemskt. nyupptäckt vänskap som bara rycks bort sådär.

ta det lugnt.

2008-11-23 @ 14:56:39
URL: http://terrorism.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0