Strömsund

Efter att ha tillbringat en veckas lov hemma och drygt 1 vecka i stockholm så är jag nu tillbaka i strömsund i en vecka! Och jag är inte helt överlycklig faktiskt. Skulle mycket väl tänkt mig att stanna i stockholm eller hemma föralltid typ!

Känns inte alls kul att vara tillbaka i ström. bara blää!
Ska stå ut med den här hålan i typ 2 år till!!

Stockholms resan med klassen var väldigt skoj faktiskt :D
dom flesta timmarna åkte vi tunnelbana xD men vi hade förbaskat roligt.
tråkigast var nog att vara på dramaten, se en teater i 4 jävla timmar!! tror alla i klassen sov någon gång under föreställningen, haha. Jag och serre va på tekniska och polis museum, SKOJ :D
ojoj vi hann med mycket våra dagar..
<3

Det var riktigt härligt att varit hemma på lov också.
:)<3

Och jag blir galen på dig människa, väx upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0