snö snö snö

Det var så härligt att komma upp till strömsund igen igår och se att der var snö överallt :D<3 äntligen nu är vintern här!!

Känns som att det här inlägget kommer bli lite luddrigt om jag säger så. kommer nog skriva lite smått och gott om allt som hänt under helgen.

Fredag; Åkte minibuss till eskilstuna tillsammans med skyttegym och där hämta mamma upp mig och louise och då åkte vi till arboga och sköt. För mig gick det inge bra alls.. men iaf tog vi med oss christer där ifrån och åkte hem såg lite på idol sen sov :)

Lördag; Gick upp strax efter 7. åkte till eskilstuna. Sköt ännu sämre än vad jag sköt på fredagen.. men louise gick till final duktiga hon :D men tack vare henne så var vi alla väldigt hungriga.. så när vi åkte hem köpte vi tacos och klas,micke och min bror kom hem och åt med oss :) sen blev det åka bil och äta glass på max ;)

Söndag; Gick upp klockan 6 :O åkte till eskilstuna och blev stoppade av polisen xD det var en rolig händelse ;D sköt iaf 2 gånger denna dag och jag var nöjd med båda gångerna, äntligen går det framåt! :D Sen åkte vi upp till strömsund igen :)



Jag är så glad att du tog upp kontakten igen, tack! känns skönt att det bara inte är jag som saknar. hoppas vi kommer kunna vara bra vänner nu :)<3

~
idag tog jag mig på nå konstigt sätt upp ur sängen och bort till skolan. skoldagen gick väl skapligt fort. sen träning men vi hade teori.. sen var jag och spelade innebandy :D<3 härligt var det. sen satt jag och louise och pluggade på mitt rum men vi bestämde oss för att det skulle vara roligare att plugga hos christian så vi gick dit istället :D tog bara 30 min att gå..

och nu sitter jag här i mitt nystädade rum :)

åhh grr, du är ögongodis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0