nuet

Jag tänkte på en sak förut, vid den här tidpunkten för exakt 1 års sen gjorde jag ett val. Ett val som kanske förändrade mitt liv? det kommer jag ju aldrig att få veta för jag gick ju den andra vägen.. Det finns så mycket man skulle vilja veta, jag vill veta om jag hade kunnat gjort allt på nå annat sätt..

Aldrig ångra det man gjort
men det man inte gjort.

fick ett sms precis, varför finns det ingen felfri kille?
svaret på den frågan blev i stil med att gud koncentrerade sig på kvinnorna, alla killar gjorde han lite snabbt bara för att. när jag hade skickat iväg det kom jag på att det jag skrev var nog sanning... kanske lite könsdiskriminering men det känns faktiskt så från mina ögon.. killar är helt underbara så gud lyckades iaf lite med dom.. Det var smartheten han slarvade med på största delen av killarna...

jag vill fortfarande att det ska hända något, jag vill ha något att se framemot.

Jag funderar på en sak just nu och det är om jag kommer kunna komma upp ur sängen imorrn. jag kommer att ha en trevlig träningsverk skulle jag tro.. känns så i alla fall. Effektiv tid 3 timmar MAQ.. Träning med hjälp av din kroppsvikt. Nå otroligt jobbigt men kul :)

jag vill att du ska se mig..

Kommentarer
Postat av: Granis

Kul att du gillar min blogg, du får ha det superbra!

Kram

2008-11-26 @ 10:49:40
URL: http://granis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0