Lov

Ingen skogsbo längre
trivs i våran fina lägenhet i örebro. Nära till allt :)

just nu;
SM i trollhättan, 382. attans, vill bara att det ska
kunna få gå jätte bra någongång.. men aja
den tiden kommer väl.

Har inte fått nå internet hemma än
så skönt att ha internet på hotellet iaf :)


jag vill glömma
jag vill att du ska förlåta mig
jag vill att allt ska vara som förr
varför i helvete var jag så jävla dum?
jag kommer inte kunna glömma
även om jag vill
jag vill kunna gå vidare
men det är så svårt :/
nu är det som det är
jag kämpar för att inte tänka
men det är inte lätt
du var mitt allt..
du är mitt allt

Kommentarer
Postat av: joss

jag förstår det, kumla är ingen höjdare så jag drar nog in till örebro så fort ja får råd med egen lägenhet ^^

2008-11-04 @ 00:04:43
URL: http://dontpaniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0