ge aldrig upp

min kortaste dag blev plötsligt min längsta.. gick i skolan från 8.15 till typ 19.00 ;D fast eftermiddagen var bara rolig. Fick äta god 3 rättersmiddag på norrgård ;)

Dagen i sig har varit väldigt bra, jag har varit på strålande humör. Av någon konstig anledning :p sov ju knappt nå inatt tack vare 2 fyllon som härjade på rummet mitt xD hihi. Öppen scen i skolan idag, väldigt bra denna gång :) fast det var ju för att min goo unge louise va med :)

Efter att jag slutat skolan mötte jag upp louise och vi tog oss hem till christian och tittade på film.. "Mirrors" trodde den skulle vara bättre och läskigare med den dög bra :)

hemma och trött nu. Träningsverk i hela kroppen!

ja just vi hade hjärt och livräddning på idrotten idag så jag har leget och hånglat med gummi dockor idag bara så att ni vet ;D

natti natti^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0