fundering

Jag sitter här och försöker förstå hur vissa personer funkar, hur dom tänker!? vissa människor kan jag verkligen inte förstå mig på, ena stunden klarar dom sig inte utan mig sen poff är jag som luft. Vad är det du vill? du var så annorlunda sist jag träffade dig, nu pratar du ju knappt med mig och du kan ju inte lägga skulden på det som hänt på mig! för det var väl inte mitt fel det var ju faktiskt ditt val? Och en person som jag verkligen ville träffa nu när jag var hemma på lovet, en kille som betytt mycket och som tjatat på mig i evigheter att vi måste ses igen.. du verkade undvika mig :/ jag kom på massa förslag att vi kunde träffas men du bortförklarade dig hela tiden.. jaja du gör som du vill men kom inte tillbaka och va översnäll när din tjej gjort slut! Just nu är allt helt upp och ner.. många förhållanden har tyvärr tagit slut, nya förhållanden har kommit. Några var man väl lite förberedd på men vissa kom som chock! Och ensam kvar blir jag men vad spelar det för roll? jag vet ju ändå inte vad jag vill och folk klagar ju så fort jag öppnar käften.. bäst att hålla tyst och bli nunna eller nå! Det är nästan så jag måste fråga, har du sett mig vet du vem jag är? Jag skulle behöva DIG ja just du.. jag skulle behöva en okänd människa kön spelar ingen roll men en ny person som kan komma in i mitt liv och göra en förändring. Det behövs nu!

Det är dags att ta tag i det här nu. Till och med när min mor börjar klaga och bli orolig då har det gått för långt. Enda fram till jul lovet ska jag ha full närvaro i skolan :D förutom att jag vet att jag måste vara ledig några dagar men det räknas inte. Och efter skolan ska jag plugga på engång istället för att vänta med allt till slutet.. förutom engelskan den orkar jag inte lägga ut nå tid på alls! Ta vara på min träning. minska timmarna vid den här beroende datan! ja jag ska klara det för nu vill jag förändra. jag vill ha en stor förändring på mig själv och mitt liv.. Du kommer nog antagligen märka om du träffar mig ofta :)

Jag tänker börja imorrn.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0