Brist på annat

Engelska är nog det tråkigaste ämnet som finns! Fast idag har vi vikarie så jag slapp min lilla museum redovisning. Tummen upp för det :)

Idag lyssnade jag faktiskt en liten sväng på genomgången på naturen, det var den delen matsen pratade om hur hjärnan fungerar. känns skönt nu, nu vet jag vad som är knas i min hjärna imellan åt. Det är vänster och höger hjärn halva som bråkar!! jag hejar på den högra! :) Om jag ens kommer upp till den nivån.. kom även fram till att jag fastna i "känsloläget" ibland, (delen innan man kommer upp till höger och vänster hjärnhalva) det vill säga att jag gör saker utan att tänka efter för mina känslor är så starka så jag kan inte hejda dom! både positivt och negativt! haha vilka funderingar jag har ibland xD Men jag fattar lite mer nu vad som händer :) haha.

Efter skolan ska jag och louise inviga våran oranga spark, till dollar går färden :)

ska nog plugga lite engelska nu ? haha kanske.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0