attans

haha min svenska lärare satte dit några i min klass idag inklusive mig. Slutet av våran typ 1 h 20 min långa lektion säger hon att hon vill ha in allt vi skrivit under lektionen för hon hade en känsla av att det inte var så många som jobbade på lektionen.. jag hade inte skrivit ett ord.. utav det vi skulle iaf! jag skrev en berättelse om serena men den var så grov så den tänkte jag inte lämna in xD

Det är typ kaos på mitt rum. Det är knappt så att jag själv kommer innanför dörren. Storstädning behövs, någon frivillig? :)

Jag och louise blev klar med vårat hemliga projekt nyss, eller ja del 1 iaf :D
Imorrn blire del 2 :)

Och jag tyckte det var otroligt härligt att johan palm åkte ut ur idol idag, för innan programmet tog jag och louise i hand med varandra om att vi skulle bada i vattudal om inte johan åkte ut! puh :D äntligen säger jag bara!

God natt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0