tänker tillbaka

Idag har det varit en sån där tänka tillbaka dag. Det började nog redan imorse när jag hörde alicia keys-no one spelas från min spelarlista.. Helst vill jag ta bort den där ifrån men det känns bra att höra den ibland, lurar mig själv att den inte väcker några känslor. felfelfel. Men lyssnar dock aldrig på den om jag har mer folk på rummet. Andrea Cardenas Bolin, jag saknar dig min vän. Det är nu det börjar kännas mer att du inte finns här bland oss.. Vi hade precis tagit upp kontakten igen! :/ Snart 1 års sen nu.. Tiden har gått snabbt men saknaden har plågat en.. <3

Jag låg och pratade med louise nyss också. Pratade om gamla minnen, minnen från litet barn och upp till 9an. Fan vad jag saknar mycket. Många vänner jag saknar som jag gärna skulle vilja få kontakt med igen, innan det blir försent. Vill inte vara med om samma sak igen. Men vad ska man göra? man blir äldre får olika intressen osv.. Det är väl bara att acceptera läget? visst vi kör på det!

Nu ska jag släppa minnena och det förflutna och ta tag i nuet istället.

byta låt nu? :/ nej skiter i det.



Imorrn äre lucia i skolan, så ska gå upp tidigt imorrn. Ska försöka i alla fall :)
Imorgon är det fredag och HELG <3 :D

PUSS PÅ DIG! ;)

Kommentarer
Postat av: Matte

haha, det blir kanonbra :D

2008-12-11 @ 23:16:15
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0