Städning

Japp ikväll blir det städning av hela lägenheten. Kul :) haha men det blir fint sen när det är klart i alla fall!  Och det är ju bra :D mamma ska börja med maten inför imorrn så jag tog åt mig städningen.

Varit på Marieberg idag (shopping center för er icke örebroare :p ) Det var inte så farligt mycket folk ändå som vi trodde.. Lite långa köer ibland men inte så illa. Hittade ett par jeans idag i alla fall. åh happy! :) Sen lite linnen och sånt från gina :p Träffade Conny och fick 2 stora vita toblerone så nu är min jul räddad! :) mums. 

När jag stog i provhytten inne på gina fick jag ett överraskande samtal från en blomaffär, de undrade när jag skulle vara hemma för dom skulle komma med blommor till mig ;)  Så nu sitter jag är och väntar!! :) Min underbara pojk ligger bakom detta även ;) Hur gulligt som helst ;) Eller vad tycker ni?

Verkar som vi ska åka och köpa en termometer till skinkan. åhh.. Trodde jag skulle slippa ut nå mer idag men aja får väl se hur långt vi tar oss :p nu blev det bestämt, vi ska gå till ica snart. åh!

Imorrn är det julafton det blir att vara hemma med mamma, syster barn och sambo. Det blir nog trevligt :)

Vad har hänt nu då? trodde vi var bra vänner? Vi pratade ju varje dag.. Nu är du ju så kort och du hör aldrig av dig. Jag vill ju ha kvar dig som vän. Jätte förvirrande det här ju.. prata med mig. Hoppas vi ses på nyår i alla fall!

Nu ska vi gå till ica..
Skriver nog igen när jag fått min leverans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0