snart

snart snart får jag åka hem :D

Nyss var det varmt på mitt rum men nu har det blivit brrrr kallt igen :/ Förresten spelade jag inte hockey bockey idag för jag gick på gymmet istället, för den som ville veta ;)

Ikväll hade jag tänkt ta det lugnt och plugga och så. Men jag umgicks med Louise istället och sen kom även Fredrik en sväng, roligare att umgås med dom än att plugga faktiskt ;) Så nu sitter jag här och klockan tickar på och jag sliter med min nyhets redovisning som jag ska ha imorrn! bra planerat!

Louise hjälpte mina tankar idag.
Kanske.
Ja, jag kanske har bestämt mig.
Men inget före jul.

Och skolan tar kål på en! Usch, är nå fruktansvärt less på skolan nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen! :/

nu ska jag plugga lite till sen blire sängen. Skönt att jag har en liten sovmorgon imorrn iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0