skön lördag

Evigheter sen jag hade en dag då jag inte gjort någonting alls.

Gick in till stan med Ella och mamma och tittade lite på julklappar, så nu har vi koll på läget :) Men usch vad mycket folk det var.. sen var det några musikanter som spelade julmusik, lite julstämning men SNÖN saknades!! Kul med en jul i regn! Bara för det längtar jag upp till Ström igen ;)

Ella är en riktig jävla goo unge. Hennes favorit låt är en med ozzy, hon rockar verkligen loss xD haha. 

Jag saknar dig, inte lätt att vara nykär och åka bort från honom i 19 dagar på engång. Men vi har ju klarat oss utan varandra hela livet så då lär vi ju överleva det här med ;) <3

Hoppas på Eskilstuna imorrn! :)
Nu ska jag se på första filmen av ARN, hoppas den är bra :)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0