så less

Sitter med spanska boken öppnad, ska göra en uppgift eller egentligen två st tills imorrn. Känns inte som jag orkar göra det.. Men allt blir så jobbigt i slutändan.. Får väl se hur jag gör med saken. Ska sova tidigt ikväll, det är en sak som är säker iaf! :)

Jag vill ha LOV. Fast jag vill inte ha torsdag xD Om ni känner er för att vara sällskapliga så kan ni ju vara vakna med mig mig mellan 01.00 - 04.00 på fredags morgonen.. Kul kul kul.. Kanske då jag har chansen att plugga ikapp lite med allt? ja kanske, det kan vara en bra idé ;) haha, jag måste i alla fall vara vaken då, för jag tänker inte somna på en tågstation med min packning mitt ute i ingenstans! :p Efter min OTROLIGA roliga resa så är jag hemma i Örebro runt 10.00 på fredag! :D Ska eventuellt träffa emelie då :) <3

imorse var jag trött och det var iskallt på mitt rum! :s kände mig 0% sugen på att kliva upp. Men jag kände att jag var tvungen att sköta mig, i och med att det känns som jag sackar efter i allt just nu..

Skytteträning gick typ bajs! :p Ingen koncentration.. Men så kan det vara ibland. Det får jag leva med!

På kvällen kom fredrik och hälsa på, väldigt ovanligt nu för tiden ;) haha. Det är nästan läskigt att vara med honom och louise samtidigt. haha ;) Dom är lika knas båda två :p

Tänk om den här hösten inte hade funnits. Känns bara som att hela hösten har varit en stor motgång. kan man inte bara klippa bort den eller nå? Nu framåt jul känns det som att saker och ting börjar ordna sig igen och det är väldigt skönt :) Men minnen kan man inte bara kasta i soptunnan hur mycket man än skulle vilja!

Imorrn blire skola till 12, sen innebandy med killgänget och louise ;) haha det blir nog skoj :p

God natt

Kommentarer
Postat av: Louise

<3



INNEBANDY :D

2008-12-16 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0