när man har roligt går tiden fort

Igår var det lördag för er som inte visst det :)
Min dag började 8.15 med att äta frulle. Sen var tävling 2 ggr. Blev skapligt nöjd båda gångerna :) (383p & 385p)

Mat,fix och sen begav jag och Louise oss till serena med en liten omväg till Jahn och konsum :)

Väl där packade vi upp lite grejer och började spela ett spel. Vi hade det väldigt trevligt sen kom Erika också! :) Sen kom det massa folk i en glömd ordning men skoj hade vi tyckte jag. Även fast det kom folk som jag skulle velat kastat ut men men orkade inte bry mig om det. Det blev mycket spring ut och in och jag träffade massa trevligt folk! :) Helt klart en underbar skoj kväll!! :D <3

Jag tänker inte bry mig, det är inte jag som gör fel. Jag är singel jag får göra vad jag vill jag har inga krav på mig. Jag kan bestämma själv vem jag ska kramas med! Strömsund är en klass för sig!!! det gäller allt!!

Klockan är snart halv 3.. Känner mig nå fruktansvärt seg har inte gjort någonting alls idag.. Jag och jonte har legat och pratat typ hela morgonen.. Klockan var väl runt halv 4 när jag fick sova inatt.

Får se om jag orkar simma lite senare idag men det känns som det finns en risk att jag kan drunkna. Ska i alla fall gå hem till serre snart efter jag ätit, det behövs nog städas där sen ska jag friska upp hennes minne lite :)

Imorgon är det en ny vecka.. Bara massa plugg hela veckan. Usch! På lördag ska jag hem till Marcus i alla fall för han fyller år då :)

nu blire mat!!

Kommentarer
Postat av: Erika

de va grymt kul!... :D :D :D :D



KONSUM!! <3!.. haha xD

2008-12-08 @ 12:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0