Måndag

Mina fiskar heter just nu Tarzan, Morzan och Farzan! :)

Igår fick jag ett sånt där ryck och kopplade in videon i mitt rum för jag ville se vingar av glas och den har vi bara på vhs. Det känns som det var hur länge sen som helst man tittade på en vhs. Spännande upplevelse haha xD . Vingar av glas gillar jag bara för att Alexander Skarsgård är med, åh grr på han.. Låg hela kvällen och ville bara kasta mig in i tv rutan, haha okej det där kändes lite väl mycket ;)

Men det var även jobbigt att ligga ensam och titta på en gammal film, det blev mycket känslor som väcktes. Gash, jag blir galen på mina känslor. Dom är fan svåra att hålla i styr!! Mina känslor dalar mycket upp och ner.. Men bara när jag är ensam så här.. Annars brukar dom vara på topp! :)

Ska nog äta lite mat snart sen ska jag nog hoppa in i duschen.
Ska träffa min syster sen tror jag :)

Och imorgon blir det nog Nora och Emelie! :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0