Låt aldrig hoppet försvinna

Ibland känner jag att jag bara vill skrika rätt ut. Få slut på allt som gömmer sig inom mig. Gå fram till vissa personer och säga exakt vad jag tycker om dom. Jag skulle vilja skriva vissa saker här som är väldigt hemliga. För jag orkar inte, jag orkar snart inte ha allt inom mig. Kanske detta låter egoistiskt? nej det tycker inte jag.. Jag vill inte bara gå runt här och inget händer! jag vill veta, jag vill ta reda på saker som jag inte vet.. Jag vill säga vad jag känner för dig. Jag vill veta vad du tycker om mig. Jag vill veta så mycket! Jag vill veta sånt jag aldrig kommer att få veta..

Jag skulle kunna säga att jag lever 2 liv.
Ett liv här i strömsund, det livet handlar om skolan,skytte och skitsnack och killar och kompisar och ja ungefär som ditt liv handlar om kanske.. motgångar och framgångar! Man tänker åh vad skönt att få komma hem och bort från allt här uppe.
HAHA. Nja istället kommer jag hem till mitt andra liv där det handlar mest om familjen killar och massa vänner som börjar försvinna..

Man kan tänka att åh vad skönt att leva 2 liv, hm. Dubbelt så jobbigt skulle jag vilja säga det!

Imorrn har jag utvecklingssamtal med tränarna.. Louise skrämde upp mig efter hon varit där idag, så jag är lite orolig nu faktiskt :s

Matteboken väntar nu (y)

Kommentarer
Postat av: Louise

ja dom hade nog vaknat på fel sida igår xD

2008-12-02 @ 08:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0