jag vet inte

Just nu känns det som att jag vill stanna hemma föralltid! Jag vill inte åka till ström igen! Jag är feg! Jag orkar inte med alla känslor som jag vet kommer att komma! Tänk om jag fick stanna hemma och glömma allt som har med strömsund att göra! åh, underbara tanke! Mina känslor är fanimej inte att leka med, dom är starkare än mig själv tyvärr! :/

Men samtidigt längtar jag upp till strömsund igen!

jag vet inte helt enkelt!
känner mig så trött på allt bara.

Nu ska jag försöka ta mig till sängen igen, sova och glömma bort dessa tankar för imorgon ska jag ha kul! :)

-Bara för att du hatar mig betyder det inte att jag hatar dig.


Kommentarer
Postat av: Serena

Han hatar inte dig! Jag lovar!

Och det är klart du vill till ström, vi ska göra den här sista terminen till ett riktigt härligt minne! Vi ska göra det det det absolut bästa under hela gymnasietiden!!!



Älskar dig vännen <3

2008-12-31 @ 22:05:22
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0